LithuanianEnglish (United Kingdom)

Turite klausimų? +370 611 15410

  

MOKĖK MAŽIAU

 
Reklaminis skydelis
 

Gamintojai

 

Naujos prekės

VIP NARYS
59,29 Lt
Isigykite kortelę VIP NARYS ir iš karto naudokitės 15 procentų nuolaida pirkdami šviežią kavą Vincentocoffee.

dovana
15,73 Lt
dovana jums ar jūsų artimiesiems.250g kavos pakuotėje.

Nicaragua Maragogype 1000g
77,44 Lt
Arabikos rūšys, kurių pupelės yra didelės, vadinamos "Maragogype". Šių pupelių kavos sirupingos ir švelnaus skonio. Vidutiniškas skrudinimas išryškina žemuogių ir rabarbarų kartokai saldų poskonį.

Nicaragua Maragogype 500g
38,72 Lt
Arabikos rūšys, kurių pupelės yra didelės, vadinamos "Maragogype". Šių pupelių kavos sirupingos ir švelnaus skonio. Vidutiniškas skrudinimas išryškina žemuogių ir rabarbarų kartokai saldų poskonį.

Nicaragua Maragogype 250g
19,36 Lt
Arabikos rūšys, kurių pupelės yra didelės, vadinamos "Maragogype". Šių pupelių kavos sirupingos ir švelnaus skonio. Vidutiniškas skrudinimas išryškina žemuogių ir rabarbarų kartokai saldų poskonį.

 

Prekės A-Z

 

Atsiskaitymo būdai


Paprastu pavedimu

mokėjimai.lt

PayPal
 
Kava ir sveikata

Kava gali apsaugoti nuo burnos ir gerklės vėžio

Email Spausdinti PDF
Kava gali apsaugoti nuo burnos ir gerklės vėžio

Japonijoje atliktas didelis tyrimas parodė, kad kava gali sumažinti riziką susirgti burnos ertmės ar gerklės vėžiu.

Japonai išgeria palyginti daug kavos, o vyrų stemplės vėžys šioje šalyje gana paplitęs. Norėdami įvertinti šių dviejų reiškinių ryšį, daktaras Toru Naganuma ir jo kolegos iš Tohoku universiteto išanalizavo anksčiau atlikto didelio gyventojų tyrimo duomenis, kurie apėmė mitybos įpročius, taip pat ir kavos vartojimą.

Iš daugiau kaip 38 tūkst. tyrimo dalyvių, kurių amžius buvo 40-64 metai ir kurie iki tol nebuvo sirgę vėžiu, per 13 stebėjimo metų 157 asmenys susirgo burnos, ryklės arba stemplės vėžiu.

Japonų tyrimas parodė, kad vieną ar daugiau puodelių kavos per dieną išgerdavę asmenys turėjo perpus mažesnę riziką susirgti šio tipo vėžiu. Šio tyrimo rezultatus skelbia žurnalas „American Journal of Epidemiology".

Mokslininkai pažymi, kad mažiau susirgti rizikuoja tie kavos mėgėjai, kuriems paprastai gresia didesnė tikimybė susirgti šio tipo vėžiu, kadangi pradedant tyrimą jie vartojo alkoholį ir (arba) rūkė. „Mes nesitikėjome, kad galėsime nustatyti tokią reikšmingą atvirkštinę kavos vartojimo ir susirgimų šio tipo vėžiu priklausomybę, taip pat ir didelės rizikos grupėse", - sakė T.Naganumas. Tyrimo autoriai priėjo prie išvados, kad nors alkoholio ir tabako atsisakymas yra visų geriausias būdas burnos ir gerklės vėžio rizikai sumažinti, „kava gali būti preventyvus veiksnys tiek nedidelės, tiek ir didelės rizikos grupėse", praneša „Reuters Health".

 

Kava gali sumažinti gimdos vėžio tikimybę

Email Spausdinti PDF

 

Kava gali sumažinti gimdos vėžio tikimybę

Jei moterys per dieną išgeria bent du puodukus kavos, joms rizika susirgti gimdos vėžiu yra mažesnė, rodo Švedijoje atliktas tyrimas.

Kavos su kofeinu vartojimas gimdos vėžio tikimybę ypač sumažino antsvorio turinčioms ir nutukusioms moterims, pažymi viena tyrimo autorių Emilie Friberg iš Stokholomo Karolinska instituto.

Skaityti daugiau...
 

Kava prostatai nekenkia

Email Spausdinti PDF

Kava prostatai nekenkia

Kava prostatai nekenkia

Kavą mėgstantys vyrai ją gali gurkšnoti visiškai ramia širdimi – mokslininkai teigia, kad vartojant kavą nepadidėja tikimybė susirgti prostatos vėžiu.

Išnagrinėję keliolikos tyrimų duomenis apie kavos vartojimą ir prostatos vėžio riziką, mokslininkai nerado svarių įrodymų, kurie susietų kavos vartojimą su didesne ar mažesne tikimybe susirgti šia liga. Tyrimo ataskaitą paskelbė medicinos žurnalas „BJU International“, praneša „Reuters Health“.

Iki šiol buvo nustatytas nuolatinio kavos vartojimo ir susirgimų kai kurių rūšių vėžiu ryšys – tokie susirgimai pasitaikė tiek dažniau, tiek ir rečiau, kitas kartais nepastebėta jokio ryšio. Tokių prieštaringų duomenų buvo gauta ir tiriant kavos vartojimo ir prostatos vėžio tikimybę.

Siekdama aiškumo, mokslininkų grupė, vadovaujama dr. Chang-Hae Park iš Pietų Korėjos nacionalinio vėžio centro, išnagrinėjo dvylikos anksčiau atliktų kavos ir prostatos vėžio tyrimo duomenis.

Tyrimo metu  nebuvo pastebėtas kavos vartojimo ir susirgimų prostatos vėžiu ryšys, o anksčiau tų tyrimų autoriai darė visiškai priešingas išvadas, kadangi jų tyrimų metodika buvo nevienoda ir buvo tiriami tiek sveiki, tiek tyrimo pradžioje prostatos vėžiu jau sirgę vyrai.

Pietų Korėjos mokslininkai padarė išvadą, kad „nėra įrodymų, kurie rodytų, jog kavos vartojimas turi žalingą poveikį prostatos vėžio rizikai“.

Kartu jie pamini ir laboratorinių tyrimų išvadas, jog kava gali turėti tiek teigiamos, tiek ir neigiamos įtakos tikimybei susirgti kai kurių rūšių vėžiu.

Be kofeino kava dar turi daugiau kaip tūkstantį cheminių medžiagų, o kai kurios jų pasižymi  antioksidantiniu poveikiu apsaugoti ląsteles nuo pažeidimų, kurie gali būti vėžio priežastimi.

 

Maisto derinimo "stebuklas"

Email Spausdinti PDF

 

Maisto derinimas – dar viena teorija pasakojanti apie maisto ir mūsų organizmo sąveiką. Beje, kaip ir kitos (maitinimasis pagal kraujo grupes, dietos išskiriant “labai veiksmingus produktus” pvz. greipfrutą) yra gana spekuliatyvios ir manipuliuoja ribotomis mūsų žiniomis apie žmogaus organizmo fiziologiją. Aiškinimas, kad “nesuderinti produkta

Skaityti daugiau...
 

KAVA ILGAI ATMINČIAI

Email Spausdinti PDF

                          

 

  Mokslininkai nustatė, kad kofeinas atstato smegenų ląsteles. Ekspreso kavos mėgėjaikapučino gerbėjai, geriantys filtruotą ir stiprią kavą rytais-vėl švenčia pergalę: neprilygstamo kartumo, aromatingas gėrimas mokslininkų pripažintas ne tik nekenksmingu, bet ir naudingu ! 

Skaityti daugiau...
 

KAVA ir silpnaprotystė

Email Spausdinti PDF

Švedijos ir Danijos tyrėjų grupė 21 metus stebėjo kavos vartojimą 1.409 vidurinio amžiaus moterų ir vyrų grupėje. Per šį laikotarpį 61 tyrimo dalyvis susirgo silpnaprotyste, o 48 išsivystė Alzhaimerio liga.

Lygindami gausius socioekonominius ir sveikatos faktorius, įskaitant ir didelį cholesterolio kiekį bei aukštą kraujo spaudimą, mokslininkai nustatė, kad tiems asmenims, kurie per dieną išgerdavo tris-penkis puodelius kavos, net 65 procentais sumažėdavo tikimybė susirgti silpnaprotyste nei du ar mažiau puodelių išgeriantiems asmenims.

 

Skaityti daugiau...
 

Kofeinas neskatina širdies plazdėjimo

Email Spausdinti PDF
Kaip rodo neseni tyrimai, vidutinės kofeino dozės neskatina prieširdžių plazdėjimo.

Danijos mokslininkai tyrė kofeino, esančio kavoje, arbatoje, koloje ir šokolade, poveikį prieširdžių plazdėjimo atsiradimui. Dr. Lars Frost ir dr. Peter Vestergaard iš Aarhus universiteto ligoninės apie šešerius metus stebėjo 47 949 pacientus.
Skaityti daugiau...
 

Kavą gerti ar negerti

Email Spausdinti PDF

ZEBRA / www.technologijos.lt

2009-09-29

Esminis veiksnys yra suvartojamos kavos kiekis. Tiems, kurie išgeria vidutinį šio gėrimo kiekį (3-4 puodelius per dieną, t.y. gauna 300-400mg kofeino), rizika sveikatai nėra didelė, o teigiamų poveikių taip pat yra keletas. Tačiau nuo padidinto

1 Sudėtyje yra antioksidantų

Kava yra turtinga antioksidantais, tokiais kaip chlorogeninė rūgštis ir melanoidinai. Skrudintoje kavoje randami melanoidinai pasižymi stipriu antioksidaciniu poveikiu, kuris priklauso nuo kavos apdorojimo būdo.

Skaityti daugiau...
 

Kava ir ligos

Email Spausdinti PDF

Kava ir arbata  mažina gimdos vėžio riziką

NEW YORK (Reuters Health) tyrimo išvados rodo - moterys, kurios geria kelis puodelius kavos ir arbatos kiekvieną dieną, gali sumažinti gimdos vėžio riziką.

Skaityti daugiau...
 

GydytojaI apie kavą

Email Spausdinti PDF

Milijonai žmonių visame pasaulyje kasdien mėgaujasi kava. Garsusis rašytojas O.Balzakas, rašydamas „Žmogiškąją komediją“, išgėrė 15 000 puodelių stiprios kavos. Ne vienas sakome: „Koks gi rytas be kavos puodelio?“. Ir, ko gero, daugelis esame girdėję apie kavos žalą sveikatai bei pamąstymus, kaip šį poveikį sumažinti. Reikia pilti pieno į kavą? Kapučino sveikiau nei espresso? Ir ar nekenkia ji širdžiai? Kokia yra tiesa?

Skaityti daugiau...
 

Kava ir jos poveikis

Email Spausdinti PDF

KAVA IR JOS POVEIKIS

Anksčiau buvo kalbama, kad kava – beveik narkotikas, kad ji dirgina skrandį ir kelia kraujospūdį. Vėliau kava buvo reabilituota, tačiau abejonių liko. Ar tikrai šis gėrimas mums nekenkia?

Kava veikia organizmą panašiai kaip alkoholis, tabakas, mėsos sultinys. Nors kava nesukelia tokios slogios būsenos, kokia atsiranda po sudirginimo alkoholiu, tačiau jos žala ne mažesnė. Centrinė nervų sistema labai jautri kavai: sustiprėja reakcija į išorinius dirgiklius, paaštrėja tikrovės suvokimas. Nesaikingai vartojama kava kenkia turintiems akių tinklainės
pažeidimų, sergantiems virškinimo trakto ligomis. Šis gėrimas yra griežtai draudžiamas hipertonikams, sergantiems ateroskleroze, skrandžio ir dvylikapirštės žarnos opa.

Skaityti daugiau...
 


Naujienos ir pranešimai